Veel organisaties besluiten bij het installeren van een nieuwe telefooncentrale zoals bv. Coligo ook een keuzemenu in te stellen. Hiermee kan je aan de voorkant al het telefoonverkeer beter verdelen over de organisatie. Je kent het wel: kies 1 voor de afdeling Support, kies 2 voor de afdeling Administratie etc.
Wat we in de praktijk veel zien is dat bedrijven het keuzemenu laten inspreken door bijvoorbeeld de receptioniste. Het lijkt zo makkelijk. Maar het klinkt vaak slechter als je het terug luistert, dan toen het ingesproken werd. Vaak hoor je dan toch nog achtergrondgeluiden, een kleine ruis, een accent of uitspraakfouten. Zo’n telefoonmenu inspreken is toch echt een vak apart. En laat nu net die stem van je telefooncentrale het visitekaartje van je bedrijf zijn. Het is de eerste indruk die iemand schept van jouw bedrijf.
En laten wij nu net iemand kennen die dit voor je kan doen. Maak kennis met onze huisstem ‘Jacqueline Blom’. Wat ons betreft een stem met sterrenklasse. Jacqueline heeft een warm, sympathiek en vertrouwd stemgeluid. Ze weet de juiste zakelijke tone of voice accentloos neer te zetten. Luister zelf maar!
Een professional als Jacqueline weet de boodschap precies te timen, spreekt ABN en beschikt over professionele opnameapparatuur, waardoor de gesproken boodschap prettig klinkt.
Meet the team – Gijs
Hiep hiep hoera, weer een nieuwe collega! Tredos blijft groeien en dus verwelkomen we Gijs in ons team.
Meet the team – Eelke en Rob
Hebben jullie onze nieuwe collega’s al gezien? Leer Eelke en Rob beter kennen.
Meet the team – Johan
Hij werkt hier al enkele maanden, tijd om onze ‘nieuwe’ collega eens aan jullie voor te stellen: Johan!