Bel jij vaak met klanten, is jouw mobiel tevens je encyclopedie of zit jij regelmatig in het buitenland voor werk? Bereikbaar zijn en blijven is tegenwoordig voor iedere onderneming erg belangrijk. Een zakelijk mobiel abonnement is hierbij noodzakelijk. Al jaren verzorgen wij de mobiele bereikbaarheid van vele bedrijven in regio De Langstraat en omgeving.
Bellen en internetten met een zakelijk mobiel abonnement dat helemaal aansluit op jouw wensen en eisen. Mobiele abonnementen zijn er in alle soorten en maten, en volledig aanpasbaar aan jouw behoeften. Samen kijken we naar wat jij nodig hebt en op basis hiervan komen we met een voorstel. Als extra service bieden wij ook de keuze uit verschillende bundels in combinatie met een nieuwe telefoon. Of zonder, als jouw huidige smartphones nog prima werken. Wij regelen jouw gehele mobiele bereikbaarheid onder één dak!
Klantcontact is een belangrijk aspect binnen het mkb. Een mobiel abonnement is hierbij niet meer weg te denken. Als mkb’er zijn er een aantal voordelen bij het afsluiten van een zakelijk abonnement. Zo beheer je alle abonnementen overzichtelijk vanuit één account. Op deze manier heb je niet iedere maand 35 facturen van 35 verschillende medewerkers. Daarnaast kost onderling bellen met collega’s geen belminuten. Tot slot kunnen bundels binnen de organisatie gedeeld worden. Niet iedere medewerker maakt namelijk evenveel gebruik van zijn mobiel abonnement. Zo zal een salesmedewerker vaker telefoneren dan iemand van administratie. Doordat alle bundels binnen een organisatie gedeeld worden, kunnen de medewerkers die meer verbruiken dan hun abonnement biedt, hetgeen gebruiken wat een andere collega niet gebruikt. Dit gebeurt automatisch en hier merk je niets van.
Je bent altijd en overal bereikbaar via de grootste mobiele netwerken van Nederland. Bij ons kun je namelijk kiezen om gebruik te maken van zowel het Vodafone als het KPN netwerk. Deze zijn afzonderlijk van elkaar te gebruiken, maar kunnen ook gecombineerd worden. Hierdoor maakt het niet meer uit of medewerkers abonnementen hebben op het KPN of Vodafone netwerk, want deze komen samen in het bedrijfsabonnement. Bovendien maken de abonnementen gebruik van dezelfde bedrijfs-databundel.
Zoek je een partij die jouw zakelijk mobiele abonnementen beheert en onderhoudt? Wij maken het heel eenvoudig voor je. Alles overzichtelijk op één factuur, één supportdesk voor vragen, en altijd persoonlijk contact. Onze service is zo ingericht dat je, wat er ook speelt, zo snel mogelijk weer bereikbaar bent. Ben je benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf? Onze experts geven advies en helpen je met een offerte op maat. Je kunt ze bereiken via 088 – 622 200 of sales@tredos.nl
Vragen die wij vaak horen
Ja natuurlijk! Jij behoudt je nummer en wij zetten deze kosteloos voor je over op het nieuwe abonnement. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je niet meer bereikbaar bent voor klanten door het wijzigen van nummer.
Vanaf 1 mei 2017 krijgen consumenten die een mobiel abonnement afnemen met een telefoon van € 250,- of meer een BKR-registratie volgens de Wet op het financieel toezicht (Wft). Dit is echter niet van toepassing op zakelijke abonnementen.
Je kunt je eigen toestel zelf uitzoeken. Jij geeft aan welke jouw voorkeur heeft en wij komen met een passende aanbieding.
Vraag je offerte aan!
Maak je wensen kenbaar en wij zoeken naar de perfecte oplossing voor jouw bedrijf.
Offerte aanvragen