Direct support – Omdat het gewoon moet werken

Direct support – Omdat het gewoon moet werken

Service vinden wij essentieel. Net als snel een toestel vervangen, onderhoud buiten kantooruren en storingen op ieder uur van de dag verhelpen. Voor ons team is dit vanzelfsprekend. We weten als geen ander hoe belangrijk het is dat alles naar behoren werkt, zodat jouw bedrijf door kan blijven draaien. Onze hele organisatie is volledig ingericht om jou daarin professioneel en snel te ondersteunen. Voor noodgevallen zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bereikbaar.

Hulp op afstand
De service die wij beloven curve

De service die wij beloven

Met een directe, specialistische en persoonlijke aanpak zijn wij de ICT partij die jou ontzorgt. Wat je vraag ook is, wij gaan het regelen. Of het nu gaat om glasvezeltrajecten, het koppelen van vestigingen, het implementeren en beheren van een online werkomgeving, het onderhoud van je bedrijfsnetwerk of de algehele security van je data. Wij hebben hiervoor alle kennis en kunde in huis.

Je kan onze servicedesk áltijd bereiken op: 088 – 622 20 20. Voor, tijdens en na de standaard kantoortijden. Ons team van experts staat paraat om je te helpen. Heb je een minder dringende vraag voor onze servicedesk? Dan kan je ook een ticket aanmaken door een e-mail te sturen naar servicedesk@tredos.nl

Weet waar je aan toe bent met onze Service Level Agreement

Mocht er onverhoopt iets mis gaan in je ICT-omgeving, dan wil je zo snel en goed mogelijk worden geholpen. Onze SLA is een aanvulling op de samenwerkingsovereenkomst. Hierin worden afspraken over de kwaliteit van ons serviceniveau vastgelegd. Zo weet je exact waar je aan toe bent. Benieuwd naar de mogelijkheden in jouw situatie of wil je gewoonweg meer weten over onze SLA, neem dan gerust contact met ons op.

Beheercontracten

Met een beheercontract ben je verzekerd van een veilige ICT-omgeving tegen een vaste prijs per maand. We hebben verschillende soorten beheercontracten, zodat er altijd één is die aansluit bij jouw wensen en behoeften.

Afhankelijk van het type beheercontract dat je hebt gekozen, is alle (remote) ondersteuning van jouw medewerkers inclusief. Je betaalt dus niet meer per ticket. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om periodiek één van onze experts bij jou op locatie mee te laten kijken met jouw medewerkers, zodat zij hun ICT-vragen direct kunnen stellen.

Ook het periodiek screenen van jouw netwerk op mogelijke bedreigingen kan onderdeel uitmaken van onze beheerovereenkomst. Of wat dacht je van een regelmatige restoretest van jouw back-up?

Benieuwd naar de mogelijkheden van onze beheercontracten en welke aansluit bij de wensen voor jouw organisatie, neem dan contact op met jouw accountmanager.

Wil jij ICT die voor je werkt?

Neem dan contact op voor de mogelijkheden!

Coligo Desktop cliënt

Via onderstaande knoppen kun je Coligo Desktop downloaden voor jouw omgeving, de handleiding vind je op onze downloadpagina.

Download Coligo Desktop voor Windows

Download Coligo Desktop voor Mac

Meer weten over Direct support – Omdat het gewoon moet werken?