Zakelijke (mobiele) telefonie, geen enkele mkb-organisatie kan zonder. Je wil goed bereikbaar zijn, zowel buiten het bedrijf als binnen de organisatie. Zeker nu er vaker thuis of op een andere locatie wordt gewerkt. Dat begrijpen wij maar al te goed! Wij vinden namelijk ook dat goede bereikbaarheid één van de belangrijkste zaken is van je bedrijf. En daar helpen wij je graag mee. Zo bieden wij o.a. slimme (mobiele) telefonie oplossingen voor het mkb door het gebruik van VoIP, simpeler gezegd ‘het bellen via internet’. Zakelijke VoIP heeft veel voordelen. Doordat we goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen kunnen we je daarin goed adviseren én het voor je inregelen.
Met alle nieuwe ontwikkelingen op het gebied van telecom, kun je als ondernemer in het mkb niet achterblijven om je zakelijke telefonie te optimaliseren voor VoIP bellen. Gedoe met bereikbaarheid via mobiele of vaste telefoon, thuiswerken, doorschakelen, enzovoort is makkelijk te verhelpen door te bellen middels Voice over IP (VoIP). De telefooncentrale die vroeger veel bedrijven in huis hadden, wordt vervangen door een telefooncentrale in de cloud. Voor het mkb is dit inmiddels de meest gekozen telefonie-oplossing. Zakelijke telefonie in de cloud (VoIP) brengt namelijk vele voordelen met zich mee.
Dankzij de sterke opkomst van zakelijke VoIP-telefonie hoef je voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonie apparatuur. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kun je gebruik maken van een hypermoderne telefooncentrale met de allernieuwste faciliteiten. Met deze techniek kunnen we de vaste verbinding koppelen aan je mobiele telefoonnummer, zodat je altijd en overal bereikbaar bent. Het platform is eenvoudig op- en af te schalen, van 1 tot een onbeperkt aantal gebruikers. Daarnaast heb je geen omkijken meer naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een beveiligde locatie buiten je bedrijf. Wij bieden dit innovatieve telecom-concept aan onder de naam Coligo.
Daarnaast kun je ook het CRM-systeem van jouw bedrijf aan de telefonie-omgeving koppelen. Dit noemen we een CRM-integratie. Deze integratie kunnen wij volledig op basis van jouw wensen inrichten. Op deze manier krijg je bij een telefoontje van een klant onder andere direct inzichtelijk wie er belt, wat deze klant voor producten en/of diensten afneemt én welke acties er nog open staan (bijvoorbeeld openstaande offertes, servicevragen of facturen). Kortom, met zakelijke telefonie via VoIP ben je bereikbaar, flexibel én lekker efficiënt bezig.
Bellen met Voice over Internet Protocol (VoIP), simpeler gezegd ‘spraak over internet’, brengt verschillende voordelen met zich mee voor vaste zakelijke telefonie. Met een VoIP-oplossing kun je zowel je vaste toestel als je mobiele telefoon gebruiken voor zakelijk telefoonverkeer, op hetzelfde nummer. Je toestel maakt via internet verbinding met de telefooncentrale in de cloud. In deze centrale kun je alles instellen: naar welk toestel automatisch doorgeschakeld moet worden, welke wachtmuziek de beller moet horen tot aan complete keuzemenu’s. Hierdoor ben je flexibel in de locatie van waar je werkt, of het nu vanuit huis, vanaf kantoor óf vanuit het buitenland is. Met zakelijke VoIP-telefonie ben jij bereikbaar, kun je bellen en gebeld worden zoals je gewend bent.
Bereikbaarheid voor elke ondernemer
Ontdek de mogelijkheden en bel ons!
Loopt jouw collega de hele dag te pronken op kantoor met zijn nieuwe iPhone of Samsung? En is jouw toestel eigenlijk ook wel toe aan een upgrade? Dan zit je bij ons goed. Wij kunnen diverse topmerk toestellen bestellen voor aantrekkelijke prijzen. En niet alleen mobiele telefoons, maar ook in bureautoestellen hebben we ruime keuze. Heb je al een toestel op het oog? Informeer eens wat deze bij ons kost. Of laat je adviseren door een van onze medewerkers.
Wil jij ook overal flexibel én efficiënt kunnen communiceren en meer weten over zakelijke telefonie voor het mkb? Neem dan contact op met ons, we helpen je graag met advies en implementatie. Bel 088 – 622 20 00 of vul het contactformulier in!
Vragen die wij vaak horen
Met VoIP-telefonie bel je via het internet. Jouw uitgaande bericht – je stem – wordt gedigitaliseerd en omgezet in data. Deze data wordt via een netwerkverbinding in pakketjes naar de ontvanger gestuurd. Vervolgens worden de pakketjes bij de ontvanger weer omgezet naar geluid, waardoor de ontvanger jouw bericht hoort. Dit alles gebeurt in zo’n razendsnel tempo dat het niet is te meten en er geen vertraging zit tussen wat de zender zegt en wat de ontvanger hoort.
Voor VoIP worden verschillende termen gebruikt. Zo zou je het ook kunnen kennen als internet bellen, IP-telefonie of internet telefonie.
Simpel gezegd een internetverbinding en een telefoon met een internetaansluiting. Maar er komt net iets meer bij kijken dan je denkt. Om te bellen via VoIP heb je allereerst een stabiele internetverbinding nodig, want zonder is het niet mogelijk om VoIP tot stand te brengen. Daarnaast heb je een SIP-account nodig. Hier regel je jouw telefooncentrale in de cloud in en bepaal je de gedragregels voor inkomende en uitgaande oproepen. Als laatste heb je een telefoon nodig waarop VoIP mogelijk is. Via VoIP bellen is ook mogelijk zonder telefoon, er zijn namelijk ook mogelijkheden om dit via jouw PC, laptop, tablets en smartphones te gebruiken. Ideaal, want zo ben je nog flexibeler in je plaats en tijd.
Vraag je offerte aan!
Maak je wensen kenbaar en wij zoeken naar de perfecte oplossing voor jouw bedrijf.
Offerte aanvragen