Welkom bij Tredos Mobile

Welkom bij Tredos Mobile

Yes, je simkaart is binnen! Je bent nog enkele stappen verwijderd voordat je gebruik kan maken van ons netwerk. Op deze pagina geven we je handige informatie over je simkaart, de mogelijkheden van Coligo Reach (wist je bijvoorbeeld dat je hiermee makkelijk kan instellen wanneer je telefonisch bereikbaar bent of dat je voor diverse contactgroepen een aparte voicemail kan instellen?), heb je beschikking tot diverse handleidingen en beantwoorden we de meest gestelde vragen.

Coligo Reach curve

Coligo Reach

Jij bepaalt zelf hoe en wanneer je bereikbaar bent. Geen ongewenste privételefoontjes meer tijdens meetings of gebeld worden door collega’s en relaties op je vrije dag.

Voordelen van Coligo Reach:

  • Jij bepaalt.
    Bepaal zelf voor wie, op welk device en op welk nummer je bereikbaar bent.
  • Vast nummer op mobiel.
    Beantwoord oproepen van je vaste nummer op je mobiele telefoon en bel vanaf je vaste telefoon naar elk gewenst nummer.
  • Meerdere voicemails.
    Maak snel en eenvoudig groepen aan voor je contacten en creëer voor iedere groep een aparte voicemail. Bijvoorbeeld een voicemail voor privécontacten en eentje voor zakelijke contacten.
  • Verschillende nummers op 1 simkaart.
    Koppel twee nummers op één simkaart terwijl je maar van één telefoon gebruik maakt.
  • Check je verbruik in de app.
    Krijg inzicht in het verbruik van je data- en belbundel. In één oogopslag een duidelijk overzicht.
    Download de app (Android)
    Download de app (iOS)
    Download de handleiding

Service en advies

De nieuwste toestellen

Loopt jouw collega de hele dag te pronken op kantoor met zijn nieuwe iPhone? En is jouw toestel eigenlijk ook wel toe aan een upgrade? Dan zit je bij ons goed. Wij kunnen diverse topmerk toestellen bestellen voor aantrekkelijke prijzen. Heb je al een toestel op het oog? Informeer eens wat deze bij ons kost. Of laat je adviseren door een van onze medewerkers.

Servicedesk

Geloof ons! Je bent echt niet de eerste die ons belt met een vraag of ergens over twijfelt. Schroom niet om contact op te nemen met onze servicedesk. Bel 1200 (vanaf je mobiel) of 088 – 622 20 20. Natuurlijk kun je je vraag ook stellen per email naar servicedesk@tredos.nl

 

 

Vragen die wij vaak horen

Mijn simkaart is vergrendeld.

Dit kan kloppen. Wij sturen de simkaart vergrendeld op, zodat deze beveiligd is totdat wij hem vrijgeven. Bel ons even op: dan vergrendelen wij de simkaart direct zodat je er mee aan de slag kan. Telefoonnummer: 088 622 20 20.

Wanneer is mijn simkaart actief?

Vanaf het moment dat wij hem ontgrendelen kan je hem direct gebruiken. De simkaart is uit veiligheidsreden vergrendeld.

Wat is e-sim?

Dit is een digitale simkaart, waardoor je geen plastic kaartje meer nodig hebt om te bellen of te internetten. Handig! Eenvoudig te installeren, snel geregeld en meer telefoonnummers op één telefoon. Steeds meer smartphones zijn hiervoor geschikt.

Hoe zit het met gebruik in het buitenland?

Het bel- sms- en dataverkeer binnen de bundel kunt u verbruiken binnen de EU, met uitzondering van het bel- en sms-verkeer van Nederland naar de EU. De buitenbundel kosten gelden tevens binnen de EU. Zie de internationale tarievensheet voor de lijsten van landen welke binnen de EU-categorie vallen. Hier zijn enkele landen, zoals Zwitserland en Monaco aan toegevoegd.

Ik heb geen data in het buitenland, hoe zet ik dit aan?

Om zo goed mogelijk gebruik te maken van data is het belangrijk dat de APN-instellingen op het mobiele toestel correct zijn ingesteld. Dit kan via het instellingenmenu van het toestel. De correcte instellingen zijn: APN: internet.mvno.mobi Username: mvno Password: mvno Bij iOS is het belangrijk dat het veld LTE APN leeg is.