Yes, je simkaart is binnen! Je bent nog enkele stappen verwijderd voordat je gebruik kan maken van ons netwerk. Op deze pagina geven we je handige informatie over je simkaart, de mogelijkheden van Coligo Reach (wist je bijvoorbeeld dat je hiermee makkelijk kan instellen wanneer je telefonisch bereikbaar bent of dat je voor diverse contactgroepen een aparte voicemail kan instellen?), heb je beschikking tot diverse handleidingen en beantwoorden we de meest gestelde vragen.
Inhoud van deze pagina
Jij bepaalt zelf hoe en wanneer je bereikbaar bent. Geen ongewenste privételefoontjes meer tijdens meetings of gebeld worden door collega’s en relaties op je vrije dag.
Voordelen van Coligo Reach:
Loopt jouw collega de hele dag te pronken op kantoor met zijn nieuwe iPhone? En is jouw toestel eigenlijk ook wel toe aan een upgrade? Dan zit je bij ons goed. Wij kunnen diverse topmerk toestellen bestellen voor aantrekkelijke prijzen. Heb je al een toestel op het oog? Informeer eens wat deze bij ons kost. Of laat je adviseren door een van onze medewerkers.
Geloof ons! Je bent echt niet de eerste die ons belt met een vraag of ergens over twijfelt. Schroom niet om contact op te nemen met onze servicedesk. Bel 1200 (vanaf je mobiel) of 088 – 622 20 20. Natuurlijk kun je je vraag ook stellen per email naar servicedesk@tredos.nl
Vragen die wij vaak horen
Dit kan kloppen. Wij sturen de simkaart vergrendeld op, zodat deze beveiligd is totdat wij hem vrijgeven. Bel ons even op: dan vergrendelen wij de simkaart direct zodat je er mee aan de slag kan. Telefoonnummer: 088 622 20 20.
Vanaf het moment dat wij hem ontgrendelen kan je hem direct gebruiken. De simkaart is uit veiligheidsreden vergrendeld.
Dit is een digitale simkaart, waardoor je geen plastic kaartje meer nodig hebt om te bellen of te internetten. Handig! Eenvoudig te installeren, snel geregeld en meer telefoonnummers op één telefoon. Steeds meer smartphones zijn hiervoor geschikt.
Het bel- sms- en dataverkeer binnen de bundel kunt u verbruiken binnen de EU, met uitzondering van het bel- en sms-verkeer van Nederland naar de EU. De buitenbundel kosten gelden tevens binnen de EU. Zie de internationale tarievensheet voor de lijsten van landen welke binnen de EU-categorie vallen. Hier zijn enkele landen, zoals Zwitserland en Monaco aan toegevoegd.
Om zo goed mogelijk gebruik te maken van data is het belangrijk dat de APN-instellingen op het mobiele toestel correct zijn ingesteld. Dit kan via het instellingenmenu van het toestel. De correcte instellingen zijn: APN: internet.mvno.mobi Username: mvno Password: mvno Bij iOS is het belangrijk dat het veld LTE APN leeg is.