Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Bij Tredos geloven we in continue verbetering. Met dit korte klanttevredenheidsonderzoek (max. 5 minuten) horen we graag hoe u onze dienstverlening ervaart. Uw antwoorden worden meegenomen in onze jaarlijkse evaluatie en helpen ons om u nog beter van dienst te zijn.

Wilt u ons helpen? Vul dan nu de enquête in.

A. Algemeen

(niet vereist)
(niet vereist)
1. Hoe waarschijnlijk is het dat u onze organisatie zou aanbevelen aan een collega of andere ondernemer?(Vereist)
(Schaal 0 = helemaal niet waarschijnlijk, 10 = zeer waarschijnlijk)

B. Algemene tevredenheid

Beoordeel op een schaal van 1 tot 5, waarbij 1 staat voor 'zeer ontevreden' en 5 voor 'zeer tevreden'.
2. Hoe tevreden bent u over de snelheid van onze support?(Vereist)
3. Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze IT-oplossingen?(Vereist)
4. Hoe ervaart u de bereikbaarheid van onze servicedesk?(Vereist)
5. Hoe beoordeelt u de deskundigheid van onze medewerkers?(Vereist)
6. Hoe tevreden bent u over de proactieve communicatie en updates?(Vereist)
7. Hoe waardeert u onze ondersteuning bij storingen of incidenten?(Vereist)

C. Nadere toelichting op uw beoordeling

Bedankt voor uw input!
Uw feedback is van grote waarde en wordt zorgvuldig geanalyseerd. Waar nodig nemen we actie om onze dienstverlening verder te verbeteren. De uitkomsten worden intern besproken met ons managementteam en salesteam.

Dank u wel!