Werk optimaal samen met Coligo

Werk optimaal samen met Coligo

Succesvol zakendoen begint bij een optimale samenwerking. Daarbij wil je niet nadenken over de middelen – als je maar kunt werken op de manier die bij jou past. Dat is precies wat Coligo je biedt: een totaaloplossing die vaste telefonie, mobiele telefonie en web communicatiediensten samenbrengt in één werkplek. Volledig geïntegreerd, voor ultiem gebruikersgemak.

Coligo is een totaaloplossing bestaande uit een hosted voice-dienst (telefooncentrale in de cloud) met slim geïntegreerde applicaties, zoals een meetingtool waarin je digitale vergaderruimtes kunt instellen of een app waarin je bepaalt op welk toestel je telefoontjes moeten binnenkomen. Je hebt zelf de regie: stel zelf je bereikbaarheid in en profiteer van dezelfde gebruikerservaring op zowel vast, mobiel als in de cloud.

Coligo als communicatieoplossing curve

Coligo als communicatieoplossing

De manier van (samen)werken is de laatste jaren flink veranderd. Het is minder afhankelijk geworden van plaats en tijd. Het is niet meer nodig om met een collega op kantoor af te spreken om werkzaamheden uit te voeren. En met Coligo wordt dit nog makkelijker. Alle communicatieoplossingen zijn namelijk geïntegreerd in één werkplek. Hierdoor heb je geen aparte apparaten of verschillende programma’s nodig om te bellen, chatten, bestanden te delen en (video)meetings te houden. Alles is mogelijk vanaf je PC. Ja, zelfs bellen vanuit je vaste nummer!

Ultieme bereikbaarheid met maximale controle

Met Coligo ben je te allen tijde bereikbaar op je mobiel, desktop, tablet of vaste toestel. En op de momenten dat je niet gestoord wilt worden of als je niet bereikbaar bent, stel je jouw afwezigheid in. Werk jij bijvoorbeeld een dag vanuit huis en haal jij de kinderen uit school, dan kun je instellen dat je op dat moment niet bereikbaar bent. Je telefoontjes kun je in dat geval doorschakelen naar een andere collega óf de persoon krijgt een gepersonaliseerde voicemail te horen. Ook is het mogelijk om uitzonderingen in te stellen voor wie je wel bereikbaar wilt zijn, bijvoorbeeld voor je team of een klant waarvan je een belangrijk telefoontje verwacht.

Eén voicemail voor al je contacten is met Coligo ook verleden tijd. Stel meerdere voicemailboodschappen in voor verschillende contactgroepen, zodat deze een persoonlijke boodschap te horen krijgen. Of je nu gebeld wordt op je mobiele nummer, je zakelijke of privénummer: jij beheert ál je voicemailberichten in één centrale voicemailbox.

Coligo Desktop: bellen, chatten en delen

Wil jij volledige controle over alle gesprekken die op je devices binnenkomen? Maak dan gebruikt van Coligo Desktop. Zo zie je bijvoorbeeld in één overzicht welke collega beschikbaar is om een gesprek naar door te schakelen, switch je telefoongesprekken naadloos van je vaste naar je mobiele telefoon zonder dat jouw gesprekspartner dit merkt en kun je ook eenvoudig in- en uitloggen op wachtrijen. Dit laatste is erg handig bij onverwachte drukte op bijvoorbeeld de klantenservice en er een medewerker bij moet springen om de wachtrij sneller op te lossen. Daarbij is het ook mogelijk om je CRM of Outlook te integreren, zodat je contactgegevens uit je database altijd bij de hand hebt, deze integratie richten wij in met Coligo Connect.

Coligo Desktop maakt het ook efficiënter om een gevonden telefoonnummer direct te bellen: kopieer het nummer en zet het in Coligo Desktop. Het gedoe met een nummer verkeerd intoetsen is daarmee verleden tijd.

Eindeloos bereikbaar met Coligo Mobile

Alle handige functies van de desktopversie, vind je ook terug in Coligo Mobile. Dit maakt het schakelen van desktop naar mobiel alleen maar gemakkelijker. Zo kun je ook onderweg de beschikbaarheid van je collega’s inzien én gesprekken doorschakelen. Belt een collega maar ben je even niet in de gelegenheid om een gesprek aan te nemen, dan kun je jouw collega een chatbericht sturen dat je op een later moment terugbelt. Naast een-op-een chats zijn ook groepschats mogelijk via Coligo Mobile. En ben je na je afspraak weer op kantoor aangekomen, maar ben je nog aan het telefoneren; dan schakel je het gesprek naadloos door van je mobiele telefoon naar je vaste toestel.

Coligo Reach: bepaal je bereikbaarheid

De makkelijkste manier om je bereikbaarheid te beheren is via je telefoon. Dit kan eenvoudig door de Coligo Reach app. Hierin kun je tot in detail instellen voor wie en wanneer je bereikbaar wilt zijn én op welk device. Daarnaast maak je snel en eenvoudig groepen aan voor je contacten.

Digitale vergadering met Coligo Meetings

Organiseer je een vergadering of meeting met collega’s en/of klanten? Dan kun je hier Coligo Meetings voor inzetten. Op een eenvoudige en snelle manier zet jij groepsgesprekken op waaraan iedereen met een internetverbinding kan deelnemen. Geen gedoe dus met toegangsrechten of persoonlijke accounts. Met deze meetingtool kun je videogesprekken simpel beheren, deelnemers laten wachten in een wachtkamer voor de meeting start, en ook het delen van je scherm en documenten gaat met een enkele muisklik.

Extra inzicht met Coligo Switchboard

Coligo Switchboard bied je de mogelijkheid om efficiënt gesprekken te verwerken en te beheren. Je hebt een volledig overzicht van alle oproepen in de wachtrij en kunt deze gemakkelijk doorverbinden naar een collega. Mocht de desbetreffende collega het gesprek niet direct kunnen overnemen, dan kun je het gesprek tijdelijk parkeren (de klant in de wacht zetten). Zo blijft de lijn beschikbaar en kun je een nieuw gesprek aannemen. Ook is het mogelijk om eventueel tussen (geparkeerde) gesprekken te schakelen. Door middel van Coligo Switchboard kun jij het zakelijke telefoonverkeer tussen jouw organisatie en jouw klanten en relaties efficiënt en feilloos verwerken.

Coligo Qboard: alles in één oogopslag

Met één blik inzicht in de digitale wachtrijen binnen jouw organisatie, dat is wat Coligo Qboard mogelijk maakt. Misschien werk je binnen jouw bedrijf met meerdere afdelingen die over een wachtrij-optie beschikken, deze kun je allen onderbrengen in één overzicht. Met Coligo Qboard heb je de actuele status, waaronder het aantal wachtenden, van de wachtrijen in beeld en zie je tevens welke collega’s/medewerkers bezet zijn of wie een gesprek kan aannemen. Dit geeft je optimale controle over de wachtrijen.

Meer weten over de mogelijkheden?

We helpen je graag met het inrichten van jouw Coligo-omgeving. Neem voor meer informatie contact op via 088 – 622 20 20 of vul het contactformulier in!

Vraag je offerte aan!

Vraag je offerte aan!

Maak je wensen kenbaar en wij zoeken naar de perfecte oplossing voor jouw bedrijf.

Offerte aanvragen
Werken bij Tredos?

Werken bij Tredos?

Ben jij een aanwinst voor ons gezellige team? Check onze vacatures!

Vacatures